14 April 2008

Gua Tengah Rileks

Malam ni adalah malam yang aku suka. Aku dah pandai balut rokok daun sikit-sikit. Tapi still...kalau aku mai KL, itu tetap menjadi kerja kawan aku untuk membalut rokok daun untuk aku. Hahahaha. Sorry my friend. I love you always.

Malam ni Manchester "fuckin'" United menang. Wasted! United! Aku boleh menjadi *juah. Aku tunggu saat-saat juah aku tiba. Kini...ia telah tiba. Mari mendabik dada. Mari hidung tinggi untuk sementara waktu. Untuk menikmati glory yang dicapai dengan keringat peluh di tangan sambil menunggu gol yang menjadi impian untuk juah bila bersama kawan-kawan.

Satu lagi, aku telah pun mendapat buku "goddess porn", iaitu Jenna Jameson yang bertajuk "How to Make Love Like a Porn Star". Setakat apa yang aku baca, ia sangat menarik. Ada dijual di Malaysia? Mungkin ada, mungkin tidak. Tapi aku rasa takdak.

Nak lagi? Sekarang aku tengah melalui pengalaman mempunyai dua orang perempuan serentak dalam hidup aku. Sex, drugs, and rock n' roll? Satu pengalaman yang pasti aku ingat selama-lamanya. Live life to the fullest!

*juah=bongkak, sembang besaq, perasan hensem, perasan berstatus tinggi, tak malu dengan diri sendiri tapi dalam situasi yang funny a.k.a kerek ikut suka hati ang.

P/S: BPH........