19 April 2008

Aku Bengang

Semalam studio gua bocor.

Baru keluaq tak sampai 15 minit, dengan berbekalkan duit yang secukupnya untuk membeli Maggi serta biskut-biskut yang sedap, gua keluaq pi 7-E nak beli makanan-makanan tersebut. Time tu, tengah hujan lebat nak mampuih.

Balik studio gua saja........BANJIR satu studio......FUCK!!! Sambil terduduk mengenangkan nasib, gua ubah peralatan-peralatan yang penting seperti amp, gitar dan drum ke tempat yang kering.
Dalam kepala otak gua, mungkin ada hikamh di sebalik kejadian ini.

Esoknya pulak (iaitu hari ini), gua nak pi studio dengan misi menumpang barang-barang studio gua di studio kawan gua. On the way nak pi studio...kena SAMAN pulak!! Damn you daddy! Kenapa laa tak renew roadtax? Kan ankmu dah kena saman. Takpa, nanti daddy bayaq saman gua. Dan gua terpikir sejenak, mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ni.

Tapi apa hikmahnya??!!!

Moral cerita ini.....gua tengah moral down gila babengs.

7 comments:

Makhluk Pening said...

moral-mai kl jgn happy sgt!!!

najmi said...

bodo....mai kl laa kena happy...makhluk pening tak reti..

team misteri said...

gua bajet studioq yg bocorq...
silap studioq aaa.

tp kalu studioq bocorq mesti sara dtg tolong jilatkan...

Makhluk Pening said...

bodo..tu gitaris hang yg sorang lagi punye comment la

Jannah said...

Pindah studio sahaja!!

Meh mai KL!

pidot said...

nasihat untuk 'team misteri'.. nafsumu sudah tak terbendung.. kok sampai ke lantai studioQ pun mahu dijilat? aduss....

Jo Ju said...

ala..org yg buruk mmg selalunya malang.
tiada apa yg memeranjatkan wahai saudaraku..

p/s: aku tak kesah mengaku hg saudara walaupun taraf rupa kita jauh berbeza.