11 March 2008

Shah Alam=Yong Peng

Knape gua tak suke shah alam:

1. perasan tersusun padahal dah wujud lame dah name tempat kg tersusun
2. Banyak sgt roundabout yg membuatkan jalan jam setiap kali pasukan sissy (Selangor) lawan pasukan God of Football Metal (Perak).
3. PAsal gua taktau sgt jalan kat shah alam
4. Banyak sangat seksyen..seksyen yg gua tau hanya SS14 pj, SS 17 PJ, SS2 Murni..
5. Bagi aa name jalan yang senang nak ingat seperti Taman Pinggiran Ukay ke, Jalan Raja Musa Mahadi ke, Taman Tar ke, AMpang Point ke, Heritage Row ke, jalan Alor ke..kan senang sket nak ingat..
6. Dah la jauh dan tak indah pun sejalan perjalanan
7. Tak banyak sangat aa hiburan selain daripada rempit yang memakai timberland je yg memeriahkan jalan2 di shah alam tapi aku dgr banyak nens2 yg elok duduk kat sane..kebenaran nye gua tak sure..
8. Pastu dah aaa darik KESAS sebijik je jalan yg ke shah alam..hishhhh hangin..lori banyak aaa
9. Seb baik gua blaja kat Kajang-Bangi..sebab tempat gua blaja takde name jalan spesifik tapi at least senang nak ingat...daripada seksyen 76 atau pun seksyen 108

Dah babai!

4 comments: