24 March 2008

Bila Aku Suka

Bila aku suka, aku akan menari. Menari bila aku tgh tak elok. Bersama kawan-kawan yang suka melayan aku. Malam ini sangat best. Manchester "fucking" United menang. Mascherano bodoh. Lu cool down laa sket.

Hari gua ingat mau cari jodoh. Hari gua dapat satu jodoh kat Alor Star Mall. Tapi dia sudah ada balak. Tapi mau kontek wa lagi.Lu apahal beb?Perempuan....aku suka perempuan....

Semalam pun best..awek myspace...cute nak mampos...Pidot dah tengok dah....baru bagi YM setelah lama mengayat. Kena go thorugh stages oooo.....Memula mak angkat dia dulu (sebab mak angkat dia MILF modern)...Ayat punya ayat barulah si anak dara nak menegur...Ayat punya ayat baru dapat YM....Doakan aku dapat nombor telefon pulak....My point is "ayat rempit berguna jugak yea..."

Akan tetapi, kepada Zayanah Ibrahim, jikalau saudari membaca blog saya, saya ingin mengucapkan "I love You"...bukan saja kepada saudari Zayanah saja,tapi juga awek metal terulung bersuara merdu,comel bak kucing iaitu - PRISA....

Terima Kasih kerana melayan blog saya yang tak seberapa ini......Sekian.
*r*n*d*g

1 comment:

orangperangaibaik said...

mat metal carik minah lagu melow
minah metal carik mat melow
prisa metal
aku melow
prisa carik aku